Welkom op de Veel Gestelde Vragen (FAQ/VGV) pagina van Waarvan Acte Theaterproducties.

V: Kan ik inzage krijgen in het script van een musical? ​

A: Op onze website kunt u previews van de liedjes beluisteren, en van iedere musical een leesversie van het script aanvragen via het contactformulier bij iedere productie. Na aanvragen ontvangt u direct de leesversie in uw mailbox!

 

V: Wat kosten de musicals van Waarvan Acte?

A: De prijzen voor de musicals staan aangegeven bij de beschrijving van iedere productie. Dit is de prijs inclusief btw en exclusief verzendkosten.

 

V: Wat zit er in een musicalpakket?

A: Een musicalpakket bij Waarvan Acte bestaat uit 1 scriptboekje, 1 uitvoerlicentie gepersonaliseerd op naam, welke u het recht geeft om voor 1 klas/groep het stuk gedurende 1 kalenderjaar op te mogen voeren met die klas/groep, 1 usb stick met daarop alle liedjes (zowel in een ingezongen als een instrumentale versie), de losse muziekstukken en de geluidseffecten. Voor sommige musicals (voornamelijk voor de midden/ onderbouw) zijn de musicals volledig digitaal en ontvangt u direct na betaling in uw mailbox de downloadlinks voor het downloaden van het script en de muziek. In de pakketten van de musicals waarbij gewerkt wordt met advieslijsten via YouTube zit geen usb stick, maar een lijst met de geadviseerde muziek.

 

V: Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

A: Alle prijzen getoond op de website zijn inclusief BTW.

 

V: Ik heb een kortingscode ontvangen voor een product naar keuze, hoe werkt dat?

A: De kortingscode kunt u invoeren tijdens het bestellen en wordt direct verrekend. De code is persoonlijk en niet overdraagbaar en slechts eenmalig binnen de aangegeven periode te gebruiken.

 

V: Ik heb vorig jaar een musical bij jullie gekocht en wil deze nogmaals met een andere klas/groep opvoeren, kan dat zomaar of moet ik dan een nieuw musicalpakket aanschaffen?

A: Nee dat hoeft niet, u kunt in dat geval een nieuwe licentie aanvragen voor het uitvoeren van de musical. De licenties zijn verkrijgbaar in onze webshop.

 

V: Mag ik dezelfde musical met meerdere groepen uitvoeren?

A: In principe moet er voor elke groep een musicalpakket aangeschaft worden. Indien bijvoorbeeld drie groepen 8 op een school dezelfde musical willen uitvoeren moet u -tegen een gereduceerd tarief- voor 2 extra groepen een uitvoerlicentie aanschaffen van die musical, dit wijst zich in het bestelproces. Neem voor meer informatie contact op via musicals@waarvanacte.nl

 

V: Is het toegestaan een musical over te nemen van een andere school?

A: Nee dat is niet toegestaan, iedere school, ook van een andere locatie van dezelfde school moet een eigen musicalpakket aanschaffen.

 

V: Kan ik in plaats van een USB-stick ook een CD krijgen?

A: Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 

V: Hoe snel heb ik de bestelling in huis?

A: Voor de verwerking van de bestelling vragen wij ongeveer er ongeveer 5 werkdagen. In sommige gevallen hebben we de musicals op voorraad en wordt er binnen 1 of 2 werkdagen verzonden. Indien u in het betaalmenu heeft gekozen voor ‘op rekening’. Wordt het musicalpakket pas verzonden of beschikbaar gemaakt voor downloaden na ontvangst van betaling. U wordt via de mail op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

 

V: Kan ik het bestelde materiaal ook retourneren?

A: Het is niet mogelijk om het bestelde materiaal retour te zenden.

 

V: Wat moet ik doen als ik geen (mail)bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen?

A: Wanneer een bestelling wordt geplaatst wordt er binnen enkele minuten een bevestigingsmail verstuurd, die zowel bij u als bij ons binnenkomt. Mocht u na 15 minuten nog geen bevestigingsmail binnen hebben, controleert u dan of het juiste adres is opgegeven, of de mail wellicht in uw spambox/ ongewenste email terecht is gekomen en stuur anders een mail naar info@waarvanacte.nl ons team zit klaar om u te helpen.

 

V: Is er ook bladmuziek van de liedjes voorhanden?

A: De bladmuziek van de liedjes en muziekstukken is i.v.m. auteursrecht van componisten niet beschikbaar. In sommige gevallen zijn de bladmuziek en/of akkoordenschema’s op aanvraag, tegen betaling verkrijgbaar. Hiervoor stuurt u een mail aan bladmuziek@waarvanacte.nl

 

V: Ik heb geen downloadlink of gratis sketch ontvangen?

A: Bij het aanvragen van gratis materiaal wordt u gevraagd om uw emailadres in te vullen. Indien u helemaal niets ontvangen heeft, check dan of het juiste adres is opgegeven, of de mail wellicht in uw spambox/ ongewenste email terecht is gekomen. U kunt het ook nogmaals met een ander mailadres proberen. Heeft u nog steeds niets ontvangen? Stuur dan een bericht naar sketches @ waarvanacte.nlons team zit klaar om u te helpen.

 

V: Als ik op de downloadlink klik, krijg ik de melding “maximaal aantal downloads bereikt” wat nu?

A: Na aanschaf van een digitaal product, liedje of sketch krijgt u na betaling automatisch een email met downloadlink(s) van het bestelde product gemaild. Iedere link kan slechts 1 keer aangeklikt worden voor een download. Zorg er dus voor dat u de download doet op een pc of laptop waar het bestand opgeslagen moet worden. Op een smartphone/ tablet/ iPad is het vaak niet mogelijk om een bestand te downloaden en/of op te slaan. Indien er iets mis is gegaan kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@ waarvanacte.nl

 

V: Kan ik voor de gratis sketch van de maand ook een verzoek indienen qua thema?

A: Ja dat kan! We krijgen echter iedere maand heel veel verzoeken, dus houdt er rekening mee dat het wellicht enig tijd kan duren voordat een thema behandeld wordt in een sketch.

 

V: Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?

A: U kunt zich automatisch uitschrijven door het contactformulier in te vullen of een email te sturen met als onderwerp:

Uitschrijven Nieuwsbrief naar info @ waarvanacte.nl

 

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact op via het contactformulier