Selecteer een pagina

Welkom op de Veel Gestelde Vragen (FAQ/VGV) pagina van Waarvan Acte Theaterproducties.

V: Kan ik inzage krijgen in het script van een musical?

A: Ja dat kan! Op de pagina van iedere musical kunt u previews van de liedjes beluisteren en een leesversie van het script downloaden via de download-knop!

 

V: Wat kosten de musicals van Waarvan Acte?

A: De prijzen voor de musicals staan aangegeven bij de beschrijving van iedere musical. Dit is de prijs inclusief btw en exclusief verzendkosten. Er zijn geen verdere verborgen kosten, ieder musicalpakket is inclusief uitvoerlicentie en kopieerlicentie, welke u het recht geeft het scriptboek te kopieren voor 1 klas/groep. Het is wel mogelijk om optioneel een digitaal script (alleen eindmusicals), extra gedrukte boekjes en/of USB-sticks bij te bestellen.

 

V: Wat zit er in een Musicalpakket?

A: Een basis Musicalpakket bij Waarvan Acte bestaat uit 1 full color gedrukt scriptboek, 1 uitvoerlicentie gepersonaliseerd op naam, welke u het recht geeft om voor 1 klas/groep het stuk gedurende 1 kalenderjaar op te mogen voeren met die klas/groep, 1 USB-stick met daarop alle liedjes (zowel in een ingezongen als een instrumentale versies), de losse muziekstukken en geluidseffecten.

Het is mogelijk om optioneel een digitaal script (alleen voor de eindmusicals), extra gedrukte boekjes en USB-sticks voor een meerprijs bij te bestellen. Let op: een digitaal script wordt, na aanschaf,  op de usb-stick in het musicalpakket gezet. U ontvangt deze dus niet via een downloadlink of mail.

Voor sommige musicals (voornamelijk voor de midden/ onderbouw) zijn de musicals volledig digitaal en ontvangt u direct na betaling in uw mailbox de downloadlinks voor het downloaden van het script en de muziek!

V: Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

A: Alle prijzen getoond op de website zijn inclusief btw.

 

V: Ik heb een kortingscode ontvangen voor een product naar keuze, hoe werkt dat?

A: De kortingscode kunt u invoeren tijdens het bestellen en wordt direct verrekend. De code is persoonlijk en niet overdraagbaar en slechts eenmalig binnen de aangegeven periode te gebruiken.

 

V: Ik heb vorig jaar een musical bij jullie gekocht en wil deze nogmaals met een andere klas/groep opvoeren, kan dat zomaar of moet ik dan een nieuw musicalpakket aanschaffen?

A: Nee dat hoeft niet, u kunt in dat geval een nieuwe licentie aanvragen voor het uitvoeren van die musical. De licenties zijn los verkrijgbaar via de website (kijk onder ‘musicals’ bij ‘losse uitvoerlicentie’).

 

V: Mag ik dezelfde musical met meerdere groepen uitvoeren?

A: In principe moet er voor elke groep een musicalpakket aangeschaft worden. Indien bijvoorbeeld drie groepen 8 op een school dezelfde musical willen uitvoeren moet u -tegen een gereduceerd tarief- voor 2 extra groepen een musicalpakket van die musical aanschaffen, dit wijst zich in het bestelproces.

 

V: Is het toegestaan een musical over te nemen van een andere school?

A: Nee dat is niet toegestaan, iedere school, ook van een andere locatie van dezelfde school moet een eigen musicalpakket en de daarbij horende uitvoerlicentie aanschaffen.

 

V: Kan ik in plaats van een USB-stick ook een CD krijgen?

A: Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 

V: Hoe snel heb ik de bestelling in huis?

A: Voor de verwerking van de bestelling hanteren wij een levertijd van 5 werkdagen. In vele gevallen hebben we de musicals op voorraad en wordt er binnen 1 of 2 werkdagen verzonden. Indien u bij het afrekenen heeft gekozen voor ‘op rekening’. Wordt het musicalpakket pas verzonden of beschikbaar gemaakt voor downloaden na ontvangst van betaling. U wordt via de mail op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Sketches die direct betaald worden, zijn ook direct beschikbaar. Sketches die op rekening gekocht worden, zijn pas beschikbaar na ontvangst van betaling. U ontvangt een mail met daarin downloadlinks.

 

V: Kan ik het bestelde materiaal ook retourneren?

A: Het is niet mogelijk om het bestelde materiaal retour te zenden.

 

V: Wat moet ik doen als ik geen (mail)bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen?

A: Wanneer een bestelling wordt geplaatst wordt er binnen enkele minuten een bevestigingsmail verstuurd, die zowel bij u als bij ons binnenkomt. Mocht u na 15 minuten nog geen bevestigingsmail binnen hebben, controleert u dan of het juiste adres is opgegeven, of de mail wellicht in uw spambox/ ongewenste email terecht is gekomen en stuur anders een mail naar info @ waarvanacte.nl ons team zit klaar om u te helpen.

 

V: Is er ook bladmuziek van de liedjes van de Musicals?

A: De bladmuziek van de liedjes en muziekstukken van de musicals zijn i.v.m. auteursrecht van componisten niet standaard beschikbaar. In sommige gevallen zijn de bladmuziek en/of akkoordenschema’s op aanvraag, tegen betaling verkrijgbaar. Wilt u hierover meer informatie? Mail uw vraag naar bladmuziek @ waarvanacte.nl

 

V: Ik heb geen downloadlink of gratis sketch ontvangen?

A: Bij het aanvragen van gratis materiaal wordt u gevraagd om uw emailadres in te vullen. Indien u helemaal niets ontvangen heeft, check dan of het juiste adres is opgegeven, of de mail wellicht in uw spambox/ ongewenste email terecht is gekomen. U kunt het ook nogmaals met een ander mailadres proberen. Heeft u nog steeds niets ontvangen? Stuur dan een bericht naar sketches @ waarvanacte.nl ons team zit klaar om u te helpen.

 

V: Als ik op de downloadlink klik, krijg ik de melding “maximaal aantal downloads bereikt” wat nu?

A: Na bestelling van een digitaal product bijvoorbeeld een Sketch of Musical krijgt u na betaling automatisch een email met downloadlink(s) van het bestelde product.

Iedere link kan slechts 1 keer aangeklikt worden voor een download. Zorg er dus voor dat u de download doet op een PC of laptop waar het bestand direct opgeslagen kan worden. Op een iPhone/ Smartphone/ Tablet/ iPad is het vaak wel mogelijk om te downloaden maar niet mogelijk om een bestand op te slaan.

Indien er iets mis is gegaan kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice @ waarvanacte.nl

 

V: Kan ik voor de gratis sketch van de maand ook een verzoek indienen qua thema?

A: Ja dat kan! We krijgen echter iedere maand heel veel verzoeken, dus houdt er rekening mee dat het wellicht enige tijd kan duren voordat een thema behandeld wordt in een sketch.

V: Kan ik de liedjes van de sketches ook los bestellen?

A: Nee dit is niet mogelijk. Alle sketches incl. liedjes zijn na de actiemaand alleen te bestellen als volledig pakket (script van de sketch + lied).

V: Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief, hoe doe ik dat?

A: U kunt zich automatisch uitschrijven door het contactformulier in te vullen of een email te sturen met als onderwerp:

Uitschrijven Nieuwsbrief naar info @ waarvanacte.nl

 

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact op via het contactformulier

FIJNE VAKANTIE!

Wat een schooljaar! Bedankt voor alle lieve en positieve reacties en wat een feest om te zien dat iedereen zijn creativiteit heeft gebruikt om alle eindmusicals en sketches tot een knallend succes te maken! We gaan de komende weken genieten van onze vakantie en ons klaarmaken voor een nieuw schooljaar. Er staan hele toffe dingen op het programma maar daarover later meer!

Van 11 juli tot 3 augustus is Waarvan Acte Theaterproducties gesloten.

Alle musicals en boeken die u tijdens deze periode besteld worden na 3 augustus direct aan u verzonden.
Uiteraard kunnen alle digitale en downloadbare musicals en sketches gewoon besteld
en direct gedownload worden.

Iedereen een hele fijne vakantie en tot volgend schooljaar!

Hartelijke groet, Team Waarvan Acte

You have Successfully Subscribed!

0